Maandag 12 september kwam ik via de VOKK in contact met de stichting MVK. Ze wilde ons gezin graag een leuk uitje aanbieden. We mochten naar de musical de Bodyquard. Wauw, was mijn eerste reactie wat gaaf en wat was deze afleiding welkom. We mochten al heel snel, donderdag de 15 e al. Ook zouden we opgehaald worden met de limo, hoe gaaf is dat. De voorpret was er erg, wie spelen er en hoe zou het zijn, en een limo wat gaaf zeg. Donderdag was het zo ver, de limo reed voor.

Wat een luxe!!!! We reden richting het Beatrix theater, en wat voelde we ons speciaal toen we recht voor de ingang werden afgezet.

Nog gauw even een drankje drinken in een voor ons gereserveerde ruimte. En toen begon de show. Wat ge_wel_dig wat het en wat konden we het goed zien. In de pauze stond er een hapje er drankje voor ons klaar. Daarna weer volop genieten van de show. Na de show mochten in de zaal blijven zitten. We kregen nog een backstage toer. Hoe gaaf is dat. Op het podium gestaan en gezien waar alle cast leden zich moeten verkleden, en dat gebeurt heel wat keer per avond, echt topsport! Ook word er veel gewijzigd van decor, ook al is er niet veel ruimte achter het podium. Het was echt zo bijzonder om eens te mogen zien en uitgelegd te krijgen hoe het in zijn werk gaat allemaal.

Helemaal onder de indruk van deze bijzondere avond, werden we weer naar huis gebracht in de limo. Wat een luxe!

Stichting MVK, super bedankt voor deze onvergetelijke avond.

Liefs, Marcel, Astrid, Isa en Yente