Blog Image
Jun 3, 2017, 2:44 PM
Op 2 juni is door Marco en met samenwerking van Eetcafe Hier is 't een benefiet avond georganiseerd! Lees verder...
Jun 1, 2017, 11:46 PM
Een middag als prinses in een koets met lakeien naar een kasteel... wow het werd werkelijkheid!
May 10, 2017, 10:09 PM
Vrijdagavond 2 juni a.s. is er bij Eetcafé Hier is 't in Lage Zwaluwe waarbij onze stichting in het middelpunt staat. De avond wordt muzikaal gevuld door diverse artiesten: - Eduard Sips - Sarah van Gorp - Luro Music - Kiki Busio - Jari v.d. Luijtgaarden - Marc Lapré Entree: Gratis De avond duurt van 18:00 tot ca. 01:00 Een deel van de opbrengst van deze avond komt ten gunste van onze stichting.
May 9, 2017, 8:48 PM
De sponsors van de laatste 2 akties zijn nu netjes vermeld met logo's! Kijk op de actiepagina voor het resultaat! Sponsors bedankt!
May 7, 2017, 6:12 PM
De aktie voor Djesse op 7 mei met een bezoek aan de voorstelling van de Lion King was duidelijk een plezier voor 4. lees meer op onze aktiepagina
Apr 15, 2017, 7:29 PM
Fijne pasen gewenst namens ons team!
Apr 2, 2017, 12:31 PM
Aktie voor Herralt
Jan 1, 2017, 11:21 AM
Gelukkig nieuwjaar vol gezondheid gewenst namens ons hele team!
Sep 12, 2016, 7:28 PM
September is National Childhood Cancer Awareness Month. Even if you haven’t been directly affected, you’ve probably been affected indirectly, whether by paediatric cancer or other cancers. Cancer shows no mercy. Cancer doesn’t give you a pass because you’re a child.
Aug 12, 2016, 9:25 PM
We hebben de banden met Candy express al een hele tijd terug verbroken. Helaas zit er op de geplaatste snoepautomaten een sticker met ons logo en telefoonnummer.
  • May 07, 2017
  • April 15, 2017
    Fijne pasen gewenst namens ons team!