Blog Image
Aug 10, 2016, 8:20 PM
Nee natuurlijk niet. Hier plaatsen we onze gedachten kronkels en andere berichten zoals korte verslagen van acties.
Aug 9, 2016, 9:00 PM
De VOKK steunt en begeleid ouders, broers en zussen en grootouders van kinderen met kanker. Ze geven voorlichting, geven advies, bieden steun en ze zorgen als intermediair dat we een kind en de familie kunnen helpen met datgene waar we voor staan: even een tijdje de gedachten verzetten.
Aug 9, 2016, 12:00 PM
een vergadering. noodzakelijk maar ook efficient in ons geval!
  • May 10, 2017
    Vrijdagavond 2 juni a.s. is er bij Eetcafé Hier is 't in Lage Zwaluwe waarbij onze stichting in het middelpunt staat. De avond wordt muzikaal gevuld door diverse artiesten: - Eduard Sips - Sarah van Gorp - Luro Music - Kiki Busio - Jari v.d. Luijtgaarden - Marc Lapré Entree: Gratis De avond duurt van 18:00 tot ca. 01:00 Een deel van de opbrengst van deze avond komt ten gunste van onze stichting.
  • May 09, 2017
    De sponsors van de laatste 2 akties zijn nu netjes vermeld met logo's! Kijk op de actiepagina voor het resultaat! Sponsors bedankt!